9 Aralık 2014 Salı

Yılbaşı Konseptli Atıştırmalıklar


Yeni yıla sayılı günler kala ben de yeni yıl soframa eklemek için sevimli görünümlere sahip ama bir yandan da lezzetli tarifler arayışına girdim. Bu arayış sırasında da karşıma çıkan ve çok hoşuma giden yılbaşı konseptli atıştırmalıkları da sizlerle paylaşmak istedim.

Paylaşacağım atıştırmalıkların yapım aşamalarının görsellerde verilmesi hem sizin hem de benim çok işime yarayacak gibi gözüküyor. :)

  Yeni yıl denilince akla ilk gelen simgelerden biri tabi ki çam ağacı! Dondurma külahından yardım alarak cupcakelerin üzerine çam ağaçları hazırlamak ise harika bir fikir değil mi? Dondurma külahları, yeşil gıda boyası, bol şanti ve kakaolu cupcakeler ile bu tarifi kolaylıkla hazırlayabileceğimize inanıyorum.

En sevdiğiniz kek tarifinizi alın ve minik kareler halinde dilimleyin. Üzerine biraz şanti bir de çilek kondurun. İşte yılbaşı sofranız için çok tatlı bir atıştırmalık!

Yeni yıla sıcak şaraplarıyla girecek olanlar için harika bir peynir tabağı sunumu değil mi?

Oreo, minik Halley kekler ya da sevdiğiniz yuvarlak herhangi bir bisküvi... İnce bir sopaya tutturacağınız bu bisküvileri beyaz kremaya bulayıp şekerlemeler ile sevimli kardanadamlar haline getirebilirsiniz.
 Çilekten minik Noel babalarınız olsun ister misiniz? Çocukların da büyüklerin de bayıla bayıla yiyeceği şantili minik Noel babaların renkleriyle yılbaşı neşenizi arttıracağı garanti. :)

Benim dikkatimi çeken ve çok kolay hazırlayabileceğimizi düşündüğüm yılbaşı konseptli atıştırmalıklar işte bu güzeller. Yeni yıl neşesini arttırmak için sofralarınızı da renklendirmeyi ve tüm yılın neşesini de garanti altına ihmal etmeyin.

Benim yeni yıl konseptli tariflerimde görüşmek üzere! İlhamınız bol, sofralarınızdan renk ve neşe eksik olmasın!

2 yorum:

  1. Hepsine bayıldım,çok şeker ve pratikler...süperrrr.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursen hanım ben de bayıldım tariflere! Fırsat bulursam hepsini denemeye çalışacağım. Şimdiden neşeli, bol kahkahalı yıllar! :)

      Sil